Thursday, December 31, 2009

Msjbox Camping Yr 2009 - Cherating (Part 2)

Pada tgh mlm pula, ada kejadian yg tidak diingini. Gempa bumi telah menggegarkan Sumatra dan disusuli dgn tsunami. Semboyan telah berbunyi... Para ibu-bapa dan bujang2 dgn pantas memindahkan anak2 mereka ke Villa Abg Sabar dan Villa aku. Yg penting semuanya selamat sebelum dihanyutkan oleh ombak besar... Amin...

Pada paginya pula, program2 yg telah diatur terpaksa dibatalkan kerana cuaca tidak mengizinkan. Kami semua sebulat suara utk check-out awal.



Semasa berada di balcony villa aku, aku ternampak ada brother ni menunjukkan bagaimana cara2 membersihkan khemah. Nampak senang je bro... Hehehe....


Sebelum berangkat pulang, sudah semestinya bergambar beramai2 diikuti dgn lonjatan kegembiraan. Kami semua beruntung kerana dpt bertemu dgn Azman Bin Ahmad, olah raga negara yg telah memenangi pingat emas dlm acara lompat jauh di temasya Sukan Sea Laos 2009. Cayalah bro... Hehehe...



Next destination, ialah ke Fatisha Agro Farm di Kemaman. Fatisha ni ialah seorang msjbox blogger dan usahawan muda (pembekal cendawan dan penternak kambing). Kami semua telah dijemput ke sana. Syabas kepada Fatisha kerana berani membuka bisnes cendawan walaupun keadaan economi sedunia tidak menentu. Wawasan 2020... Hehehe..

Tiba masa perpisahan.. Bab ni yg aku sedih.. Setelah 2 hari bersama dgn geng2 K.A.M.I.E, byk kenangan terukir bersama, suka dan duka, jauh dan dekat disatukan tanpa kira kerakyatan, ada umur panjang leh jumpa lgi. Aku, Sodep, Retna dan Kiki terus menuju ke KL. Ke KL??? Ada apa eh aku ke KL??? Tgu lah entri seterusnya ok... Jeng3... Ni mesti ada yg tertanya2 ni.. Hahaha...

P/S: Msjbox is the best. Would like to wish all msjbox bloggers a Happy New Year. See you next year geng K.A.M.I.E.. Love u all....

Ayang oh ayang.... Ayang nak ayang (ayam) tak? Ayang nak cockteh? Wakakakaka.....

Gambar klik sini

No comments: