Tuesday, February 3, 2009

Penyakit K.A.S.A.W.A.R.I


BEEP BEEP

KASAWARI – bunyinya sahaja kita dah tahu ia adalah seekor burung besar seperti gambar diatas itu. Bila mengawan “BURUNG KASAWARI” (oopps cabot) akan mengeluarkan bunyi “BEEP BEEP”. Tetapi tahukah anda KASAWARI adalah sejenis penyakit. Korang tidak tahukan. Meh cini aku ceritakan sedikit sebanyak tentang penyakit KASAWARI ini.

Bezanya penyakit KASAWARI dengan KAWASAKI ialah penyakit KASAWARI ini bila “menyerang” tidak kira peringkat umur dan bangsa. Punca penyakit KASAWARI ini sudah dapat dipastikan. Ia adalah penyakit semulajadi dan tidak merbahaya. Tanda-tanda penyakit KASAWARI ini ialah mulut, lidah dan tekak akan terasa “GIAN”. Seluruh anggota badan akan terketar-ketar macam penyakit “Parkinson”. Penyakit KASAWARI ini juga dikenali sebagai penyakit “MELALAK”. Baru-baru ini aku adalah salah seorang pesakit yang telah dijangkiti penyakit KASAWARI. Aku telah diberitahu oleh doktor yang penyakit ini tidak ada penawar dari segi ubat-ubatan capsule ataupun tablet. Doktor telah syorkan yg aku perlu pergi ke klinik “CASH STUDIO” untuk mendapatkan rawatan. Pada hari ahad yg lepas aku pergi ke klinik itu dan ternyata penyakit aku sembuh serta merta. Dah nama pun penyakit “MELALAK”. Wakakakakakaka… Korang layan je lah gambar dibawah tu eh..


Paling "HOT" Di Singapore


One Of My Favourite Song



P/S: Aku suka lagu Janji Suci yg sedang diputarkan itu. Ekceli it is my first time aku dgr bila kawan aku nyanyikan lgu tu.. Aku terus terkaku n tersentap jap bila aku menghayati lirik lagu tu.. mmg romantic gila.. Jiwa ku terus bertukar menjadi sentimental.. Huwaaaaa.. Semalam gak aku terus download lagu ni. BEEP BEEP...

7 comments:

Kasawari said...

wah bro.. lawak gila lah mcm ni.. gua baca beriaya2 jer.. ingat apa ntah penyakit Kasawari tu.. wa ka ka...

tapi betul bro.. ubat penyakit kasawari ni mmg pekena satu lagu AlasanMU.. wa ka ka..

masih ingat lagi kat red Box ria? wa ka ka..

bro.. naper tak letak lagu .. Alif tu.. apa ntah lagu tu..

bro roSs said...

To Bro: Wat suspence je kan. Alif Lam Min lah bro yg kita nyanyi berentak RAP

SisHoney said...

salam bro...

wah dah ada blog nampak.tahniah...sis plak yg dah xde blog.eh2 masih ada photo blog.

Masy said...

alasanmu Exists eh? i like2 hehe.

bro roSs said...

To Masy: You pun suka gak lagu Alasanmu. Ekceli ramai gak dikalangan blogger2 yg suka lagu ni.. Hehehehe..

Qaseh Iman said...

hahah..bikin sasoen jek..ingatkan ada le penyakit tuh..

bro roSs said...

Hi Qaseh: Bagi suspen je kat beep2 tu. Cuak dia.. Hehehehe